Alla inlägg under september 2012

Av Rebecka - 30 september 2012 23:41

Jo, till på fredag ska alla i min klass kunna en valfri låt utan till, å jag valde Untitled- Simple plan.. å det värsta är att bah för mitt ex Anton hade länkat den nån gång till mig så får den låten mig att tänka på han, vilket får mig att börja stor tjuta ._. Å vrf väljer jag då int en annan låt?? Jo för den tror jag kmr tilltala musiklärarna.. Aja, önska mig lycka till <3

Av Rebecka - 30 september 2012 17:35

Här sitter man förvånatsvärt å pluggar spanska å dunkar musik xD Lyssnar förtillfället på I heart Hello Kitty- Blood on the dance floor ^w^ Å morsan har iaf int sagt ett skit om låten iaf owo

Av Rebecka - 30 september 2012 10:38

Då sitter man å målar med Lill tösen Lova då :) Å snart timing för ridning ^^ Önska mig lycka till :) <3

Av Rebecka - 29 september 2012 14:51

Haha, fint väder ute asså xD Regnar å mulet xd Jag skulle ju ha laggt ut bild på löshåret men har ej orkat, så bild på det blir nog senare i veckan :P

Av Rebecka - 26 september 2012 11:22

Jahapp, då ska man bara hoppa in i duschen då å fixa sig å sen gå på stan å handla å lämna två försenade böcker på bibblan ^w^ Å sen plugga lite, å ta lite egopics på mitt löshår! >;3 Så hörs senare ^^ <3

Av Rebecka - 25 september 2012 17:37

Då har löshåret man beställt kommit! :) Väldigt nöjd faktiskt! :P Då när nästa barnbidrag kmr kan jag beställa svart löshår så jag slipper ha håret i en toffs om jag ska ha löshåret ^^ Nu lyssnar jag på denna :) http://www.youtube.com/watch?v=2_XJSEs3NFA&list=FLwEAzgXymFussddRJJ0CO7Q&index=1&feature=plpp_video Gillar den c:  Aja, bilder på löshåret kmr sen, I promise ^w^ Bloggar nog senare, hörs c:

Av Rebecka - 24 september 2012 16:27

Då har man snart träning å har inget racket, å jag har messat farsan om att han ska komma med det men har int fått ett svar xd Hur ska detta gå då asså?? :S

Av Rebecka - 24 september 2012 15:09

Då e man med Viktoria :D Får man se vad för kul vi kmr hitta på ;)

Presentation


Jag heter Rebecka och kommer från Flen :) Är en 15 årig tjej som är sjukt envis :) Mycket har falligt på sista tiden men har ej sjunkit ihop och släppt ut tårarna än, för de finns bara inte... Jag hoppas på det bättre nu innan jag tar till våld för det c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Min gäääääääääääästboooook :3

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards